Kandidaten aan
het woord

“Met kop en schouders”

Ik wil Pro Assistance graag nogmaals danken voor de ondersteuning die zij boden tijdens mijn zoektocht naar een geschikte baan. Ze steken met kop en schouders uit boven veel collega’s in de branche met hun vriendelijke en professionele manier van communiceren.

Jolande, Management Assistant

“Ogenschijnlijk moeiteloos”

“Terugkijkend op het afgelopen jaar weet ik het zeker, elke verandering begint met een stap vooruit zetten.

De stap die ik deed, maakte dat ik via Pro Assistance een nieuwe werkgever heb gevonden. Aan het hele proces van intake tot het ondertekenen van de arbeidsovereenkomst heb ik een prima gevoel overgehouden. Miranda heeft mij vanaf het begin op professionele, integere en vooral coachende manier begeleid. Eerlijkheid over wat ik kon verwachten bij een werkgever en duidelijkheid over wat men van mij verwachtte als kandidaat.

Zij kent haar opdrachtgevers heel goed en legt ogenschijnlijk moeiteloos de verbinding met de juiste kandidaten. Een vakvrouw pur sang. De volgende stappen die ik zet zijn bij een nieuwe organisatie waar ik de klik en uitdaging vond die ik zocht. Wat een mooi begin van 2019!”

Mirjam van Male, directiesecretaresse Blue Sky Group, Amstelveen

“Als een vis in het water”

“Pro Assistance heeft mij bemiddeld in mijn huidige rol bij Pathé waar ik mij als een vis in het water voel. Ik heb Pro Assistance ervaren als een zeer persoonlijke en professionele club die hoogwaardige kwaliteit levert. Ik beveel ze graag aan vakgenoten en andere bedrijven aan!”

Lena MacLean, Management Assistant to MD, Pathé Theaters

“Niet geschoten is altijd mis”

“Niet geschoten is altijd mis, dacht ik toen ik een nogal vrijblijvende reactie achterliet op de website van Pro Assistance. Ik was op zoek naar een nieuwe baan die beter aansloot bij mijn niveau en interessegebied, en als het dichter bij huis kon zijn was dat mooi meegenomen. Knap van Pro Assistance hoe zij in korte tijd een goed beeld van mij heeft gevormd en mij aan de juiste organisatie heeft weten te koppelen in een functie die mij op het lijf is geschreven.”

Sarah Stultjes-Quadflieg, Assistent Bestuurszaken, Blue Sky Group

“Vertrouwen en geduld”

“Toen ik mij inschreef bij Pro Assistance was ik eigenlijk latent op zoek naar een nieuwe baan; op dat moment had ik bij een werkgever een leuke functie en een vast contract, maar het gevoel dat ik meer kon dan ik op dat moment deed bleef knagen.

Lonneke vertelde mij enthousiast over een moderne organisatie waar zij een office manager voor zocht. Een functie met veel taken en verantwoordelijkheden. Een innovatieve, jonge en creatieve organisatie – Lonneke wist zeker dat ik daar goed zou passen. De klik met aNewSpring was meteen zo goed, dat ik de stap heb gezet. Ik werk er nog maar kort, maar heb het enorm naar mijn zin. Ik voel me begrepen, gewaardeerd én er is volop mogelijkheid op termijn binnen deze bloeiende organisatie te groeien. Ik ben superblij met het vertrouwen en geduld van Lonneke, en zou Pro Assistance zelf zeker benaderen mochten we ooit een kandidaat voor een ondersteunende functie zoeken!”

Mayella den Outer, Office Manager, aNewSpring

“Met een lach op mijn gezicht”

“Via via vond ik een vacature voor een Management Assistant op een internationale afdeling binnen een internationaal bedrijf, dat ook nog eens in mijn woonplaats gevestigd was. De vacature leek me op het lijf geschreven. Direct de volgende dag werd ik door Lonneke Flux benaderd en nog geen uur later zat ik al bij haar op kantoor voor een gesprek. Wat een leuke, betrokken en hartelijke dame! Ik voelde meteen een klik en zij bevestigde dat ik perfect in het plaatje zou passen bij het betreffende bedrijf: ThyssenKrupp Liften. Een lange sollicitatieprocedure volgde maar uiteindelijk belde Lonneke me met het verlossende woord: ik had de baan! Inmiddels ben ik alweer ruim 6 maanden in dienst bij ThyssenKrupp en voor het eerst in lange tijd ga ik weer met een lach op mijn gezicht naar mijn werk. Dank je wel Lonneke, zonder jouw inspanningen was dit nooit gelukt!”

Simone Pot, Management Assistant, ThyssenKrupp Liften

“A warm welcome”

“A warm welcome during my interview at Pro Assistance gave me the power, trust & freedom to share my capabilities & desires for a possible future work environment. All aspects for next steps were carefully reviewed and due to this way of working a match was made, now working to my complete satisfaction since October 2016.”

Karen Blanken, Executive Assistant Integration Program Leader, Ahold Delhaize

“Op maat”

“Ik reageerde op een vacature die niet geheel paste. Pro Assistance wees mij vervolgens niet af, maar nodigde mij uit voor een intake. Tijdens die intake moest Miranda van Mondfrans denken aan een vacature in een bedrijf met een bepaalde sfeer waarbij ze mij wel zag zitten. Die vacature kreeg ik voorgesteld met daarbij nuttige extra informatie (details met betrekking tot de sfeer, de personen, de bedrijfscultuur). Ik kon dus goedbeslagen ten ijs komen. Ook de werkgever waar ik nu zit is positief over Pro Assistance, dus een aanbeveling van zowel werknemer als werkgever”

Femke Rameijer, Office Manager, RGA International Reinsurance Company Limited Netherlands Office

"Alles liep op rolletjes"

“Dank voor jullie ondersteuning in de afgelopen maanden, dat heb ik echt heel erg gewaardeerd.

De snelle en deskundige antwoorden door Kim op mijn soms wellicht rare of onhandige vragen (het was voor mij heel lang geleden dat ik op uitzendbasis aan het werk was) hebben ervoor gezorgd dat alles op rolletjes liep en dat ik een prima uitzendtijd heb gehad. In die maanden heb ik me goed kunnen inwerken bij Teva, wat uiteindelijk heeft geresulteerd in een contract. Heel veel dank daarvoor!” 

Barbara Hoekstra, Executive Assistant, Teva Pharmaceuticals Europe BV

"It has been such a good experience"

“Looking for a job in The Netherlands had always been an intimidating process to even begin. Pro Assistance has made it such a smooth process that I signed my contract a week after the initial phone call! They made sure all the information was clear and all the work conditions were fair for everyone. They took care of the interview appointments and followed-up with me every step of the way.

It’s now been a little over a year since I started at my job, my contract has been renewed and I’m still very happy and excited to come to work every day! Pro Assistance made sure that the fit was so right that everyone is very happy and working very well together. It has been such a good experience, that I don’t even have to think twice about recommending Pro Assistance: it’s a very warm and welcoming agency and they give their best in order to connect the right people with the right company.

Thank you, Pro Assistance!”

Margarita Rodriquez, Administrative Assistant

"Rode draad in mijn werkende leven"

“Ruim 8 jaar geleden heb ik Pro Assistance leren kennen en terugkijkend zijn ze absoluut de rode draad in mijn werkende leven. Niet alleen wanneer het ging om vaste banen, maar ook op het gebied van interim opdrachten heeft Pro Assistance altijd weer de juiste match weten te vinden.

Het vertrouwen dat ze je geven, zorgt er voor dat je goed voorbereid het gesprek in gaat. De dingen niet mooier maken dan ze zijn, maken – naast de zeer plezierige en duurzame samenwerking – dat ik altijd weer uitkom bij Miranda van Mondfrans en haar team. Omdat zij echt het verschil kunnen maken.”

Anita Chakravarty, Executive Secretary at CRH

"Persoonlijke benadering, heldere communicatie en leveren van kwaliteit"

“Ik heb Miranda van Mondfrans leren kennen als een professionele, oprechte en betrouwbare vrouw. Iemand die haar uiterste best doet een goede match te creëren tussen opdrachtgever en kandidaat. Dat dit alleen mogelijk is door écht naar mensen te luisteren weet zij als geen ander. ‘De juiste persoon op de juiste plaats’, dat gaat namelijk verder dan alleen over de juiste vaardigheden beschikken. Dat moet je aanvoelen.

Pro Assistance heeft een enthousiast en gedreven team van medewerkers. Persoonlijke benadering, heldere communicatie en leveren van kwaliteit zijn kernwaarden die als rode draad door deze organisatie lopen en daardoor heb ik het als zeer prettig ervaren met hen samen te werken.”

Sylvia de Man, directiesecretaresse Mediq Medeco

“Ik voel me begrepen door Pro Assistance”

“Als professional voel ik mij begrepen door Pro Assistance. In een plezierig en professioneel inhoudelijk gesprek hebben zij goed geluisterd naar mijn specifieke wensen. En ze hebben mij uitstekend in weten te schatten. Doordat ze een uitgebreid en realistisch beeld gaven van zowel de organisatie als mijn (toekomstige) direct leidinggevende, nam mijn vertrouwen alleen maar toe. En daarmee mijn enthousiasme. En terecht, zo blijkt nu! De functie van directiesecretaresse bij Monuta Uitvaartverzorging blijkt inderdaad uitstekend bij mij te passen.

Ik raad Pro Assistance dan ook van harte bij iedereen aan.”

Masja Vaessen – Veldhuijzen, Directiesecretaresse, Monuta Uitvaartverzorging N.V.

"Pro Assistance is professionaliteit"

“Toen ik in 2008 op zoek was naar een nieuwe uitdaging ben ik gaan praten met de consultant van Pro Assistance. Zij had een interessante vacature in de industriële sector die mij nog steeds past als een handschoen. De bemiddeling verliep soepel en ook nadien is het contact altijd vol interesse en hartelijkheid.

Ook hebben zij met succes enkele tijdelijke vacatures bij ons ingevuld. Kortom, Pro Assistance staat voor mij synoniem aan professionaliteit.”

Marjon Hemmens, executive assistant to the CEO, Prysmian Netherlands BV

"Positieve ervaringen in het hele traject"

“Ik had nog geen ervaring met Pro Assistance maar doordat een van hun consultants mijn LinkedIn-profiel had bekeken, besloot ik hun site te raadplegen. Een van hun vacatures trok meteen mijn aandacht. Ik besloot hierop te reageren en snel na mijn sollicitatie werd ik uitgenodigd voor een gesprek.

Ik heb alleen maar positieve ervaringen in het hele traject; van de gastvrije en professionele ontvangst in een representatief kantoor tot een zeer gedegen intakegesprek met consultant Miranda van Mondfrans en haar begeleiding tijdens de sollicitatie- en onderhandelingsgesprekken met de nieuwe werkgever. Ook buiten kantoortijden. Dit gaf mij meteen veel vertrouwen. Integriteit, professionaliteit en betrokkenheid zijn wat mij betreft de kernwaarden van Pro Assistance.

Zowel vanuit het oogpunt van een werkgever als werkzoekende is Pro Assistance dus absoluut aan te bevelen.

Liane van Deijk, Management Assistent

Solliciteren

“*” verplicht veld